Ilmoittautumisohjeet

Tapahtumiin (kilpailut ja leirit) ilmoittautuminen

Uusi tapahtuma luodaan aina myClub -järjestelmään, josta vastaanottajille lähtee automaattinen sähköpostiviesti. Tapahtuma käsittää pääsääntöisesti kilpailut ja leirit. Ilmoittautuminen tapahtuu ko. tapahtuman kohdalla painamalla joko osallistun tai en osallistu- painiketta. Ilmoittautuminen on ensiarvoisen tärkeää hoitaa ilmoittautumisajan puitteissa.

Ilmoittautumisaika

Jokaiselle tapahtumalle määritellään oma ilmoittautumisaika, joka vaihtelee tapahtuman tyypistä riippuen. Ilmoittautumisajan päätyttyä tapahtuma sulkeutuu automaattisesti eikä siihen pysty tekemään muutoksia.

Jokainen luistelija/huoltaja hoitaa ilmoittautumisen itsenäisesti ilmoittautumisaikana.

Jälki-ilmoittautuminen

Ilmoittautumisajan umpeutumisen jälkeen tulleita ilmoittautumisia ei huomioida kuin erityistapauksissa, jotka käsitellään ko. tapahtumasta vastaavan toimesta.

Leiripaikat täytetään heti ilmoittautumisajan päätyttyä. Mahdollisia vapaita paikkoja voidaan tarjota seuran ulkopuolisille luistelijoille, jos niin on erikseen päätetty ja leirikutsussa niin ilmoitettu.

Kilpailuihin liittyvissä asioissa yhteys kilpailuvastaavaan sähköpostilla; kilpailuvastaava@hytl.fi ja leiriasioissa yhteys sähköpostilla; toimisto@hytl.fi

Laskutamme jokaisesta jälki-ilmoittautumisesta ja niiden selvittelyistä 25,00€.

Seuraavalle kaudelle ilmoittautuminen

Jatkossa erillistä ilmoittautumista seuraavalle kaudelle ei erikseen enää pyydetä, vaan katsomme luistelijan jatkavan automaattisesti luistelua, mikäli irtisanoutumista ei tehdä.

Noudatamme 1 kuukauden irtisanomisaikaa.